MPG 2.Gün

Bebe dişlerinden ötürü üç gündür sabahın 6.30 un da kalkıyor.Bu diş sürecinde ikimiz de sinirden deliriciğiiiz.Haliyle kahvaltımı daha erken yapıp güne erken başlayabiliyorum..İyi bişi aslında.Ama ben kendim "self" kalksam o kalkmasa, ben bi güzel kahvaltımı yapsam yemeğimi koysam sonra uyansa çok mu bişi istiyorum? İkimiz aynı anda kalkınca,o sabah sabah açlıktan kıvranıyor,bacaklarıma yapışıyor bırakmıyor ki işimi yapayım.Hayır be çocuk zaten sana mama hazırlıyorum bırak da çabuk hazırlayım de mi..Çocuklar bu bir yaş civarı çok ilkel oluyorlar,konuşsan konuşamıyor,derdini anlatamıyor ebu gibu abu diye bağırıp çağırıyor.Açlık merkezli yaşıyor falan off zor dostlarım zor.Ama bi de tatlı,bi de şeker,sapık gibi sevip duruyorum çocuğu sürekli.
Bugün eşim bir haftadır hasta olan babasını ziyarete Trabzon'a gitti.Babanın beyninde kist varmış hem de tehlikeli bi yerde.Öyle olunca duramadı gitti haliyle.Neyse ki çok acil ölümcül bi durum değilmiş.Yine de beyin yani her an değişebilir her şey ama şimdilik iyi.
Koca gidince annem hemen atladı geldi sağolsun.Ana ben diyet yapıom bak! dedim hemen.O da zaten kilo almış gelmiş.(Hangi dağda kurt ölmüş) Neyse işte o da bana ayak uyduruyor bakalım.
 
Bugün yediklerime gelicek olursaaaak:

Sabah:
İki dilim esmer ekmek ama cinsi değişik çavdarlı
bi dilim peynir
6 zeytin
bi tatlı kaşığı reçel
domates

ara:
iki ceviz
bi portakal bi lokma muz

öğlen:
light tonbalıklı salata
bi kase mercimek çorbası
bi dilim esmer ekmek

ara:
bir kaç tane çilek porsiyonu 10 adet ama ben 10 tane yememişimdir.Pis pazarcı kötü çilek koymuş
yarım bardak süt..sütü içmesem de olurdu zaten çilek şekerli değildi,saman gibiydi
iki petibör

Akşam:
Haşlanmış karnabahar,az zeytinyağı ve sarımsak ve limonla tatlandırılmış güyaa :(
tavada yağsız tavuk
ayran

İşte böyyleee.spor yapamıyorum reglden ama 2 saat çarşı dolandık anamla. yarın görüşürüz inşşşallah.

0 yorum:

Yorum Gönder