MPG 3. Gün

Selamlar.
Bugün sabah kalktığımda saat 8.30 du.Kızım uyanmış,altı alınmış,kahvaltısı yaptırılmış mutlu mesut oyuncaklarına dalmıştı bile.Nokadar mesut noldum ki nokurlarım..böööö neyse..
Annem sağolsun bana tatil yaptırıyor.
Bu arada kızım artık bana "Anneeeeee!" diye başka odalardan sesleniyor.Anne diyordu ama beni bizzat anne olarak çağırmıyordu.Daha çok "bibiii" diyordu ya da beni istediğinde basıyordu feryadı.Eskiden eşimle benim fotoğrafıma bakıp "baba" diyordu,şimdi aynı fotoğrafa bakıp "anne" diyor,sonunda doğru yolu buldu :D
Neyse yediklerime geçelim:

Sabah:
iki dilim tam tahıllı ekmek
bi dilim süzme peynir
6 zeytin
1 çay kaşığı reçel

Ara:
şekersiz sütlü kahve
bi tane eskiden bilir misiniz dobili bilyeler vardı.heh o büyüklükte minik bir kurabiye

öğlen:

Haşlanmış karnıbaharlimonlu az yağlı
haşlanmış hindi
bi dilim tahıllı ekmek
bi kase mercimek çorbası

Ara:

Bire yakın portakal
yarımdan az muz
3 ceviz

Akşam:

pırasa yemeği
iki kaşık yoğurt

ara:

bi parça bitter
bi fincan şekersiz sütlü kahve

spor yok malum dönemden dolayı izinliyim."örtmenim ben beden dersine giremicem :/" şeysinden :))
3 gün oldu ama bana bi hafta geçmiş gibi geliyor bu kötü bişi sanırım ama zorlanmıyorum.Yarın görüşürüz umarım.

0 yorum:

Yorum Gönder