MPG 1.Gün

Selamlar..

Dün en çok sevdiğim şeyleri doyasıya yedim.Kurabiye canavarı olduğumdan kurabiye aldım ve bi güzel yedim,çekirdek çitledim,browni intense yedim.Aklım kalmasın dedim :D
İyi halt etttim.Neyse bi karar aldım.Cidden  yani.Sonunu görebildiğim bir yol en azından.Tartı derdim yok artık.Hergün tartıya çıkmak yok.Stres stres gerilim gerilim oluyor.Hayır kızıma da bulaşmış.Dün onu yıkamak için soydum,yıkamadan önce dedim ki"hadi tartıl bakalım çık tartıya." o da çıktı tartıya.Tartılmayı biliyor öğrettik :D Gelişimini takip için. Neyse çıktı bu tartıya.Baktım 12 kilo.Dedim ki "ooo Zeynep kilo almışsın kızım dikkat et azıcık!"Sonra suyu açtım arkamı döndüm kızımı alıcaktım ki bi baktım tartının üstüne işemiş.ahahaha.Artık tartı kızımda korku mu uyandırdı kompleks mi oldu ne :D
Neyse yediklerimi yazayım:

Sabah:
İki dilim esmer ekmek
bi dilim peynir
bi tatlı kaşığı reçel
6 zeytin
beyaz çay

Ara:
bir protakal
beş badem

Öğlen:
Marul havuç ve light tonbalığından oluşan salata
yoğurt çorbası
bi dilim ekmek.

Ara:
bi fincan beyaz çay
bir paket 66 kalorilik special K domatesli kraker.

Akşam:
kabaklı peynirli domatesli yumurta
bi dilim esmer ekmek.
Ara:
Çay içerim.
Hadi bakalım güzel bigün oldu.Ama hiç spor yapmadım.Regl geldi diye.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah iyiligini versin emi😆
Bari tartiyorsun kiza öyle söyleme sonra bilinc
altina yerlesir ve ergenliginde yemekten icmekten kesilir.o Zaman dersin M.romada bir Kadin bööööyleee söylemistide bende gülüp gecmistim aaaaahhhh aklim aklim.😞Sule.iyi aksamlar.

Asli Gunel dedi ki...

hadi bakalım büşracım hayırlı olsun! :)

sen yazmaya devam et biz de takip edelim ;)

Anadiyo dedi ki...

Sevgili Şule valla benim gibi anadan nasıl bi ergen yetişir bilemicem korkmuyor değilim :))

Sevgili Aslı sen çok yaşa! :)

Yorum Gönder