iki haftalık diyette kaldı 13

 
Güzel geçen bir günün akşamı böyle güzel bi tabağı getiren karşı komşuya ne demeli?
 
Ay çok sağol eline sağlık dedik ehh...
 

Bir böreğin yarısını yedim farklı olanın da bi lokma tadına baktım o kadar.Bu arada karşı komşu demişken; dün gece rüyamda karşı komşudaydık.Karşı komşunun arkadaşları da gelmiş.Bana diyorlardı ki "ay hala hamile gibisin göbeğin ne kadar çok kalmış hihohaha" :( Hayııııır zayıfladım ben artııııık diye haykırmak istedim.Ama hala  yeterince zayıflayamadım :((Neyse olcak inş.
Bugün nasıl geçti hemen anlatayım.Hastalığım hala geçmedi kırgınlığım devam ediyor ama gene de daha iyiyim.
Bugün bir saat spor yaptım.Aha yaptığım videolar.
 

Bu programı seviyorum jillian forever...


Bu da bi çeşit zumba ama çok güzel.Türk işi kıvırtma artı salsa artı hint dansı karman çorman çok eğlenceli :)

Gelelim yediklerime.

Sabah:
bir buçuk dilim esmer ekmek
ekmeklerin üzerine labne sürdüm
üç beş zeytin
bi tane ufak salkım domates

ara yok

öğlen
kereviz yemeği
iki ufak dilim esmer ekmek
bir tane ufak portakal

ara:
sütlü kahve şekersiz
bi tane kepekli bisküvi
bi tane unonun biskottosundan
biraz peynirli çubuk
iki tatlı kaşığı çilekli puding

akşam
mercimek çorbası
bi dilim den az ekmek
kereviz yemeği yarım porsiyon
iki parça kalça şiş tavuk.yağsız tavada pişmiş soya soslu.
bi de yarım börek

eh artık yemem daha boşanda semerimi ye dediğinizi duydum :)

0 yorum:

Yorum Gönder