MPG 6. Gün

Selamlar..Nasıl gidiyor cicişler? Ya beeen,şimdiiiii,şöylekiiii tüm kek poça haklarımın yerine hakkımı kurabiye ve lokumdan yana kullandım.Yanlış mı yaptım acaba?
Yani bu hafta boyunca toplamda 3 kurabiye 3 lokum yedim.Kurabiyenin birini bugün ki reçel hakkım yerine kullandım.Bugün kafama o takıldı.üç gün poça iki kurabiye ve kek hakkımız var diye biliyorum.İnşallah bi tarafımdan hak uydurmuyorumdur.Hayır bize zaten gelişi bu :p Neyse yedim bitti.Önümüzdeki günlere bakıciiz.Bunlar haricinde hiç ama hiç liste dışına çıkmadım ki bugün cumartesi ve camışlama ihtimali yüksek gün ve de evde 2 kilo lokum var :D 2 kilo lokumdan koca hafta boyunca sadece 3 tane yemek benim için başlı başına bi  başarı :D

Sabah:
iki dilim esmer ekmek bi dilim peynirden tost
6 zeytin
bir kurabiye
domates salatalık

Ara:
bi tane yeşil elma
3 ceviz

Öğle:
yoğurt çorbası
bi dilim ekmek
4 köfte
salata

Ara:
iki tane kellogsun fesleğenli krakerlerinden.iki tane dediğim paket hihihi.Ama bi paket 62 kalori ve toplamda 124 kalori zaten bi meyve ve 3 ceviz eder.Ya da bi kase yoğurt eder.

Akşam:
Kabak yemeği
İki kaşık yoğurt

Ara: papatya çayı

Nihayet özlediğim sporumu yapabildim bugün.30 dk jillian 6w6p level 1 yaptım.Eveeet 12 günü yarılamış oluyoruz sayın seyirciler.Bu diyet programının uygulanabilirliği ve motive edici olması bundan kaynaklanıyor bence.Sürekli kısa aralıklarla listeler değişiyor.Yarın pazardan bolcana sebze alayım.Kıymadan köfte yapıp buzluğa atayım  yemek düşüncesi beni geriyor çünkü.Akşamları bir dilim ekmek istemiyorum.Bir lokma olsa tabağımı sıyıracak,kalan yemeği çatalıma kaktıracak kadar mesela.O lokma olmadan ben doymuyorum ki yaaaa :(
Neyse ileriki listelerin çeşitliliği beni motive ediyor.Özellikle bu hafta yayınlanan benim için iki ay sonra gelicek olan listeyi iple çekiyorum :D
Simitli haftayı da iple çekiyorum mesela.Günler çabuk geçiyor yeaaa.Hadi yarın görüşürüz canlar.

6 yorum:

BAL ANNE dedi ki...

slm takıpdeyim bende bugun basladım yedıklerın bana ornek=)
ankaradan sevgıler....

Anadiyo dedi ki...

Selamlar bizden efendim :) başlamak bitirmenin yarısıdır diye klişeye bağlicam ama,ne kadar çabuk başlasak o kadar iyi. hadi hayırlısı..Ben de sizi takip edeyim,bana da örnek olur :)
Böyle yalnız olmadığını bilmek insanı motive ediyor,çok teşekkürler yorumunuz için :)

BAL ANNE dedi ki...

reca efem =) bugün ilk gündü zararsız ziyansız tamam ladım sayılır bir spor kaldı onuda sendeki videolarla yapacagım ınsallahh.....

Anadiyo dedi ki...

oo süper :) jillian micheals 30 day shred programı da çok iyi. youtube da var.3 level her leveli 10 gün yapıyorsunuz.
buyrun burda da var :)

http://www.youtube.com/watch?v=KR7BK7jpu3M

BAL ANNE dedi ki...

çok zor geldi bana (((( sen yabiliyormusun ? yapıyorsan maşallah sana........

Anadiyo dedi ki...

baştan zor oluyor ama bi kaç gün sonra alışyorsun.ağrın sızın olsa da devam et.ben öyle alıştım şimdi vazgeçemiyorum :)

Yorum Gönder