kaldı 6

Selam kısçeler nabıonuz?

Benim de bugünüm süper geçti.Nihayet vicdanen rahat olduğum bigündeyiz.Ama tartı öyle demiyor.Bense ona "kahrol tartı al sana bomba!" diyorum.Ödemdir geçer diyorum.Şu regl belası gelse gitse diye bakıyorum.

Bugün Jillian Micheals'ın 6w6p programının 2. levelını deneyim dedim.Anam ölüyordum yaaa..O ne öyle....Ben ki ne kadar zamandır düzenli spor yapıyorum,artık sarışın kızı değil de zenci ablayı takip eder olmuşum hep..Ama bugünkü programda dostlarım ölüyordum yaaa.

Onun üstüne karşı komşuyla bebeleri aldık çıktık dışarıya.Bi saatten fazla dolandık yürüdük hep.

Neyse ne yediğimi yazayım hemen:

Sabah
2 dilim esmer ekmek
bi haşlanmış yumurta
beş zeytin
labne
sütlü kahve
domates

ara yok

Öğlen

Bi dilim ekmek arası peynir
ezogelin çorbası
çeyrek portakal

Ara:

iki kuru kayısı
iki kuru incir

Akşam

Ezogelin çorbası
3 parça tavada yağsız pişmiş kalça şiş tavuk
Salata

Birazdan çayımı hüpürdetçem.yanına bi iki kuru meyve yiyebilirim.Görüldüğü üzere ne lokum ne püskevit hiç bişi yok sayın okur peki buna ne diyorsun? Ben diyim,lokumları da püskevitleri de yedik bitti daha da kalmadı :D
Bugün lokumcunun önünden geçtik ama almicam dedim alınca yiyoruz.Eve sokmamak işe yarıyor aslında.Gerçi evde iki kavanoz nutella var ama ben hiç sulanmıyorum gün içinde hayret.



0 yorum:

Yorum Gönder