kaldı 7

selamlar herkese

Bugün o kadar çok temizlik yaptım ki şu saat oldu anca oturdum. Koltukları sildim,evi sildim süpürdüm,lavabo banyo,mobilya tozları,kızın oynamadığı oyuncakları ayıklamaca,yoğurt mayalicam derken ocağa süt taşmasının temizlenmesi,mutfak temizliği fiks,fazla havuçlardan cezerye yapımı falan derken piiii gün geçmiş gitmiş.Bu arada bi de dişçiye gittim bi saat ağzım ayrık bitmesini bekledim o da çok büyük bi iş mesela.Bu sene ömrüm dişçide çürüdü mübarek.
Bugün az yedim ama gerçekten sağlıksız bi gün oldu.

Yazayım hemen

Sabah:
süt yulaf muz karışımı daha önce tarifiini verdiğimden.

ara yok

Öğlen yayla çorbası
Yarım muz.Kızın artığı.:( Baya baya artıkçı anne oldum he.Kınama.. başa geliyor demek.

ara
iki çorba kaşığı bulgur pilavı hımm bu da kızın artığı.Fazla kaloriler hep kızın suçu.
Yarım portakal bunu artık demicem birlikte mutlu mutlu yedik.Yarısını o yarısını ben

akşam
nohutlu bulgur pilavı
meyve suyu şeker ilavesiz.,üstüne su katılmış.
iki güllü lokum üç petibör tatlı krizi sonucu göz dönmesi.

ara yok dişçiye gittiğimden çok şükür yiyemedim bişi :D
spor bilimum ev işleri.REgl olacağım için karnım şişti olsa da kurtulsam.Şu dönemler resmen ayak bağı diyette.

0 yorum:

Yorum Gönder