kaldı 5

Selamlar.Şu an kendimi o kadar yorgun hissediyorum ki..Eşim arkadaşıyla dışarda.Hayırlı kısmet işi varmış arkadaşının onun dedikodusunu yapacaklarmış.Aslında bugün de benim altın günüm vardı ama arkadaşlardan birinin dedesi vefat etmiş iptal oldu.Öyle olunca koca söz verdiği üzre arkadaşıyla buluşmaya gitti ama ben mal gibi kaldım evde bebeylen.Neyse ki bebe çabuk yattı uyudu.Ama ben de öyle yorulmuşum ki ortalıktaki oyuncak yayıntısını topladım yayıldım kaldım kanepeye.Daha mutfak duruyor,kızıma köfte yapıcam daha offf. Yazımı yazim de gideyim işime. Bugün ki yediklerim:

Sabah
kaşarlı tost,kaşarına kızım sulandı.tostun içini kızım yedi,kabuğunu ben kemirdim ahh annelik işte.

ara:
kızıma yaptığım sağlıklı atıştırmalardan tattım
bi tane portakal

öğlen

ezogelin çorbası

 ara
kızıma yaptığım sağlıklı atıştırmalıklardan yedim gene birlikte yedik.

akşam
iki parça yağsız tavuk kalça şiş
börülce salatası

spor yapamadım anca hamurişleriyle uğraştım.Kızım uyuyunca yapıyorum tüm işleri.öyle olunca biri eksik kalıo hep.İşimi bitireyim belki bi kahve ya da bitki çayı içerim bakalım.Hadi öptüm cicişler.

0 yorum:

Yorum Gönder