Kaldı 8

Pazar gerginliğinin üstümüze çöktüğü şu saatlerde herkese sendrom dolu merhaba hihaahahaha....
Hayır bana nooluyorsa bu sene ev hanımıyım bi yere gittiğim yok.Ama işte Bünye alışmış bi kere senelerce okul sonra çalışma hayatı her pazar pazartesi sendrom sendrom üstüne le le le yar sendrom sendrom üstüne heyy belalııım belalııım belalııım belalııım belaaaaağğğlııım.
Neyse zevzekliği bırakıp esas konuya döneyim.Ayyy valla ne sıkıcı şu pazar akşamı yaaa.Pazartesi bile daha güzel yaa.Hem LEyla ile Mecnun var pazartesileri ne güzel.
Neyse bugün yediklerimi yazayım da kurtulayım bi anda olsun bitsin.

Sabah:
misafirliğe gittik demiştik belirteyim sevgili okurlar.
bi buçuk dilim yufkadan börek
bi iki dilim peynir
bi ufak dilim kepek ekmeği bu ne alakaysa zati börek yedin bunu nie yiyon.
bi haşlanmış yımbırta.
bi iki zeytin.

görüldüğüü üzereee camışlanmış gene sabah.Hem alakasııız hem kaloriliiii üstelik üstelik üstelik derken şu videoya bakın bi yaaa bu çağrıştı şimdi üstelik derken.

ara öğün falan yok yarım paket eti karam gurme ve çeyrek muz yedim eti karam gurme 300 kalori olduğu için pinçik pinçik ısıra ısıra iki günde bitirdim anca.

akşam
bi tane ufak boy tavada az yağlı çupra.yağsız da denebilir.salata iki dilim ekmek

ara
bi kaç lokum tatlı krizi geldi de malum regl.daha da olamadım hayırlısı.

Bu haftasonu kötü geçti bence.Olmadı.Önümüzdeki hafta için motivasyonum kalmadı yaaa ağlayasım geldi şimdi.Ama yarın mini bi detoksla telafi edip devam etmek istiyorum.Eşim 69.9 u gördüğünde beni karaköye güllüoğlu baklavası yemeye götürcek.Böylece tekrar 70 olucam :D Neyse cancağızlarım inşallah güzel bi hafta olur.Bi iki başarı hikayesi okuyim de motive olayım bu hafta için.Yarım çok önemli.Güzel kaçamaksız  geçerse aynen devam inşallah.Hadi bakalım iyi geceler.

7 yorum:

Dudu dedi ki...

merhaba
çuprayı tavada yapmak yerine fırında yapmanı tavsiye ederim. arasına soğan dilimleri, limon, defne yaprağı koyarak tatlandırabilirsin. hiç yağ eklemene gerek yok. 20 dakikada hazır oluyor.

Anadiyo dedi ki...

merhabalaaar :)
evet o da değişik bi çeşit olabilir. hep tavada hep tavada yiyoruz.eşim yapıyor ben hiç karışmıyorum bi dahakine söylim fırında pişirsin :)

BAL ANNE dedi ki...

slm=) bugünkü detoksunu merak ettım....caymak yok yola devam sonunda baklavar heee=)))))
sevgiler....

Anadiyo dedi ki...

iki günlük bi detoks aslında.ayrıca direnç kilosuna gelince de uygulanabiliyor 2 gün.
sabah öğle akşam 1 dilim balkabağı ve iki tane yeşil kabaktan oluşan çorbayı içiyorsunuz. ara öğünlerde bir kase yoğurt ve bi meyve yiyorsunuz.çorbanın yapilişi şöyle:
3 adet balkabağı ( 50 gr x 3 ) 1 tanesi elinizin yarısı kadar olacak

3 adet yeşil kabak

1 tavuk baget ( derisiz )

½ demet dereotu

5-6 tane karabiber,kimyon ve istenirse 5-6 diş sarımsak

Tüm malzemeleri haşlayınız blenderdan geçiriniz

½ su bardağı laktozsuz diyet süt + nane+dereotuyla pişiriniz


yani iki günlük detoks listesi şöyle oluyor.

Sabah: Kabak çorbası (doyana kadar)
2 saat sonra: Kefir+ 1 ortaboy elma (1 çay bardağı/ light kefir)
Öğlen: Kabak çorbası(doyana kadar)
2 saat sonra: Kefir+ 1 ortaboy elma (1 çay bardağı/ light kefir)
2 saat sonra: Kefir+ 1 ortaboy elma (1 çay bardağı/ light kefir)
Akşam: Kabak çorbası (doyana kadar)
2 saat sonra: Kefir+ 1 ortaboy elma (1 çay bardağı/ light kefir)

bu detoks taylan kümeliye ait. tarifi ve listeyi www.eskikilomadonuyorum.wordpress.com dan aldım.kefir yoksa ben yoğurt yiyorum yerine.

BAL ANNE dedi ki...

hımmm bunu yapıyorsun sen şimdi güzelmiş sonuç ne olurki eksi olarak....
bende az once 2 mini gofret attım mıdeye....((((
ben diyette deyilken masada duran gofretler diyette olunca bal borak kaymak gelıyor nedır bunun sırrı acep.....

BAL ANNE dedi ki...

seni izlemeye almak istedim ama butonu bulamadım neden dir?

Anadiyo dedi ki...

yok şimdi mehtap hanımın diyetine başladım en baştan.bunu geçen hafta yapmıştım.ama kendi başıma pek başarılı olamıyorum diye mehtap hanımın listelerine başladım şimdi.
izleme butonu da bilmem ki ayarlara bi bakim.

Yorum Gönder