kaldı 11

Güzellerim,cancişlerim,bitanecik şişkocanlarım,canlarım....

Nabounuz?

Benim bugünüm fena değildi.Dün çarşıdan geldik, bebeyi yatırdım,eşim geldi, yemek yediiiik hooop bana hastalık indi birden bire.Burnum, sinüslerim falan her yerim tıkandı, sulusepken bi hal aldım.Gözlerim sulandı, faranjitim coştu,yattım kaldım.O yüzden benim bugün oruç yalan oldu.Spor da yapamadım dinlendim.Zaten halim yok.

Geçen ki Leyla ile Mecnun da bi sahne vardı.Acayip gülmüştüm.Doktor,kafasında elma ağacı çıkan Leyla'nın babasına dedi ki;"Aç karnına sabah doktor programına çık muayene ol!" off yarılmıştım gülmekten hakkaten öyle.Sabahları Doktorum programını izliyorum ben de.Hergün sağlıklı beslenme konusu geçiyor.Bugün bi doktor daha geldi.İki haftada 4 kilo diyeti verdi.Bizim gibi 10 kilo fazlalığı olanlara göre değil."Hani 4 kilo versem yetecek" kişilerine uygun bi diyet.
Bi tane tatlı krizleri için tarif verdi enteresan geldi.Paylaşim dedim güzel olabilir.

7-8 tane hurma
Bi kase sarı leblebi.
Bi bardak yağsız süt
Leblebileri toz haline getiriyoruz robotta.Süt hurma ve toz haline gelmiş leblebileri kaseye koyup blendırdan geçiriyoruz afiyetle yiyoruz.

Tatlı krizleri için adam bi de dediki; bi ince dilim esmer ekmeğin üstüne reçel ya da bal sürün yiyin.O da mümkün tabi.Aman ben ne reçelli ekmek yicem lokum yerim bi tane mis gibi hem de sadece 15 kalori :D Ekmek artı reçel 100 kalori eder nerden baksan :D100 kaloriye 10 lokum yerim şişerim :D
Yarım simit yediğimizde günlük ekmek miktarından bi dilim azaltmamız gerektiğini söyledi.Simit masum dedi oleyyy..

Bugün ağzımın tadı yok su içmek için bi tuhaf.O yüzden suyu içebilmek için içine limon damlattım hep süper oldu.Hep öyle mi içsem acep?
Karşı komşu gelene kadar günüm çok güzeldi.O geldiiiii kahve artı lokumları da hüplettim.Olsun iyi oldu kızım çok sıkılmıştı.Karşı komşumun oğlu 2 yaşında kızıma arkadaş oluyor.
Bugün yediklerimi sayayım.

Sabah:
Çeyrek ekmekten kaşarlı tost

Ara:
yok

Öğlen:
Bi buçuk kase yayla çorbası
Üç beş kraker

ara:

yarım yerli muz

Ara:

Neskafe üçü bir arada
4 petibör
3 lokum :( eski usül petibörün arasına lokum koydum çok üzgünüm şuan ama o sırada çok mutluydum.

Akşam:

yarım kase tarhana
yarım porsiyon kabak yemeği
yarım porsiyon kıyma kavurma
iki çorba kaşığı yoğurt
bi bardak şeker ilavesiz meyve suyu
bi dilim normal ekmek.

Böyle canlar.bugünkü yediklerim 1200 kal civarında

0 yorum:

Yorum Gönder