kaldı 12

Hello dear!
 
Ya bugün kendimden hiç memnun kalmadım.Sevmedim kendimi ı ıh olmadı sankim :(
Öğlen yemeğini cücük kadar yiyip sonra gözün dönerse öyle olur tabi.Olsun çok bişe sayılmaz.Bugünkü yediklerim 1403 kaloriymiş.
 
Yazayım yediklerimi:
 
Sabah:
 
*iki ufak dilim esmer ekmek
*üç beş zeytin
*bi yımbırta haşlanmış
*bi ufak salkım domates.
*yarım fincan sütlü kahve şekersiz.
 
Ara yok! Öğleden önce canım hiç bişi istemiyor ki tam tersi olsa keşke.öğleden sonra gözüm dönüo.
 
Öğlen:
 
*Yarım kase çorba 3-5 çorba kaşığı kadardır yanı kızımın artığı sağolsun.tarhanayı sevdiremedim gitti.Gerçi biraz da acı olmuş.Ben de diyorum niye dilini çıkartıp eliyle dilini elliyor..
*Üç tatlı kaşığı çilekli puding.Bu da kızımın artığı.
*Bi tane muz
 
Ara:
 
*Yarım simit
*İki tane lokum.lokumcudan lokum alıodum da taze mi die baktım mecbur.Çünküm bi iki kazık yedim artık akıllandım tatmadan almıorum.Napalım iki tanesi 30 kalori dio internet.
 
Ara 2 :
 
Bir ufak muz :(
 
Akşam:
 
* Bir kase tarhana çorbası içine ekmeğin köşesini kırpıkladım attım.
* Zeytinyağlı kabak yemeği
* Üç çorba kaşığı makarna
* İki çorba kaşığı yoğurt
* Yarım bardak şeker ilavesiz meyve suyu.

Yarına oruç tutucam inşallah.O yüzden meyve yiyebilirim bi porsiyon.
Bugün bir saat sporumu yaptım dünkü gibi.Artı üstüne 3 saat hiç oturmadan çarşı gezdik karşı komşuylan.Zaten simidi de o aldı bana kakaladı."Al  tek başına mı yiyim ben bunu" dedi...Sıcacıktı dostlarım fırından dumanı üstünde çıkmıştı.Eskiden olsa iki tane yiyebilirdim ama yarım simit iyi kurtardım :D

0 yorum:

Yorum Gönder