MPG 4.Gün

Uykusuz bir gündeyim.Gece 12 de kızım uyandı saat 2 ye kadar uyumadı mızladı.2 de o yattı ben uyumasından emin olmak için biraz bekleyim derken 3 te yattım.8 de kalktım.Fena bigün değildi.
Yediklerim:

Sabah:
iki dilim esmer ekmekten yapılmış az yağlı peynirli tost
domates,salatalık,roka

Ara:
bir tane yeşil elma
3 ceviz

Öğle:
 mercimek çorbası
tavada sebzeli yumurta
bi dilim esmer ekmek

Ara:
3-4 tane bisküvi yulaflı ve petibör
diyet kraker bi kaç tane

Akşam
enginar haşlaması
tavada yağsız  tavuk
Garnitür iki üç kaşık
havuç salatası

Ara
papatya çayı ve bi parça bitter olur herhalde en fazla.çayım ocakta şuan bi kaynasın miss

Eşim haftaya da trabzon da yaa.Babasına bi türlü teşhis koyamamışlar.O yüzden tedaviye başlayamıyorlar.Hayati bi tehlike yok,iyileşmesi kuvvetle muhtemel ama hala tahlil sürecindeler bakalım.İnşallah en kısa zamanda iyileşir.
Bugün biraz zorlandım.Şöyle ki;şundan bi lokma bundan bi ısırık öyle çok alışmışım ki.Otomatik olarak elim gidiyor ama sonra vazgeçiyorum.Vazgeçince bi hayalkırıklığı,bi mutsuzluk çöküyor :)) Neyse buna nasıl alıştıysam tersine de alışıcam inşallah.Spor yapmadım.Evden de çıkmadım.Şu depresif karanlık günler gitsin artık İstanbul'dan.Anamla gezeriz diyordum ama bu havada pek mümkün değil bakalım kısfmet.Yarın görüşürüz canlar.

2 yorum:

Asli Gunel dedi ki...

olacak olacaaaak bak mis gibi olacak :)
alışkanlıklar da kolay olmasa da değişiyor sen de çok iyi biliyorsun.

aferin yav, ne iyi iş yaptın da gittin en baştan başladın helal olsun sana ;)

kayınpederinin de en kısa sürede iyileşmesini dilerim büşracım.

Anadiyo dedi ki...

inşallah iyileşir çok sağol..

valla artık kafama tartıyı da takmıyorum,çok huzurluymuş bu :) günde en az 5 kere tartılan biri için biraz zor tartılmamak ama kafam rahat.listeme uyuyorum umarım zayıflıyorumdur :D
gerçi bu hafta spor yapmadım noldu ki acaba.vermemiş olabilirim.Neyse tartı zamanı görücez ak koyun kara koyun.

Yorum Gönder